Wednesday, April 8, 2009

DeaR siR BaD

ari ni last kls sir bad...kls pad230

aku bgun 7.30,mandi siap2....


7.40: "ju,g kls x?aku bru bgun" msg nana
aku: msti laa p,kls last.lmbt pn xpe,bad xmrh pn

8.00: beton msg:sir mai dak g???
aku:aku lom p kls,dok tggu nana

8.15: aku jmp beton kt dpn,tggu nana

nana dtg dgn hana....kmi pn p laa kls

smp ds,sir lom mai!!!!bese dah cmtu...

borak2......9.15 bru sir mai

sir pki bj pink garis2 biru~kelihatan comel sekali

sir ctr psl by election bkt selambau....bla3
then dia bg nsht......

hope jmp korang part6 nnti....

tgkp2 pic,then blk....

tibe2 sdh.....sir bek glr,wlpn mulut dia jht,tp dia byk glr ilmu&pengalaman
aku ase cam dia bpk aku...hehehe
cra dia ajr kmi mmg lain dr lec lain...
dlu time part1 aku xphm pape pn dia ckp...tp skang bru laa aku phm&blh terima cr dia m'ngajar

sir the best!
maceh sir cz ajr kmi yg agk lembap ni....
maceh byk2..tata sir

1 comment:

  1. hah???

    keajaiban neh....

    keajaiban donia ke lapan...

    huhuhuh...

    ReplyDelete