Sunday, March 29, 2009

adakah kte xbersyukur??

aku xtau ....
xbersyukur kah kte ni sbnrnya???
aku ada byk pengalaman dgn org2 t'dkt aku yg jmp org xb'syukur atau lpe or bute nilai smthg 2~bak kta nana bta mta hati!!!

bak aku senaraikan....aku,jamil(cousin aku)marni,gee(rumate)ari+bulan+zian(my classmate)tqa&dadai(my best friends ever!)and rmi lg laa

sume kisah ktorg ni blh d'ktakn lbh kurang wlpn dlm versi b'lainan.kmi sume jth cinta&kmi jth cinta pd org yg salah lg tdk pandai m'hargai........


huh...knp agknya????takdir?ok laa,cabaran idup ktorg

tp 1 yg aku xfhm knp diaorg smp hati bt kmi cmni....hati apa tah korang ni


aku tnya diri aku...if bulan blm lpe paan after 4thn wlpn 2bln kwn,cmne aku nk lpekn mok yg aku da kwn 4thn?????bpe thn agaknya utk mok vanish or ilang trs dr otak aku???

ssh btl ati org nih....xdpt nk bce


aku penat....soe korang cz libatkn turut t'libat

No comments:

Post a Comment