Sunday, March 29, 2009

akhirnya


finally aku ada blog!lps tolak malas+geram kt tenet uitm yg lmbt ni aku b'jya create blog ni.aku mmg kuno~sya kuno!ini kerana bru b'tatih2 tls blog.haahahahahha

sbnrnya blog ni xptt ada cz aku mls nk update.aku tls blog bila b'sempena sesuatu....sllunya laa.pttnya mlm ni aku stdy.bcz.....
  1. esok:quiz eko
  2. lusa:test c.issue
  3. tulat:test gov
  4. d day after tulat:test akaun~tp terima kasih kpd sir azhar cz da pospone
  5. asyment ctu:blm combine,tp my part da ciap laa
  6. aku blm present gov
knp ini sume ptt t'jd pd aku???bz glr.....time ujung2 sem lak 2.penat laa,dh laa wit xde.tekanan sgt2.....tp aku da pk psl nk blk stdy week.aku ada 2mggu b4 final stat...tp mslhnya d'sni sy xde wit nk li tiket blk umh.t'pksa mtk dkt ayh laa....ayh,ankmu ini rndukn mu tp duit kurang utk blk.

ptg td g atm

amk wit nana yg ejat mskkn gna akaun aku....msk dlm atm yg pns,ada aircond xpasang~t'blh support earth hour kot

tekan punya tekan...tp senyap je,geram1!3kali aku try,last2 pns sgt aku give up.....kua laa

bila pusing...org yg blkg aku td b'jya kuakan witnya~skt hati+pns

then marni try gna kad aku....blh pulak!!!!!marni kta mybe tgn aku xbedung

xlaa,sbnrnya kad aku 2 da xberfungsi cz aku da sllu sgt gna~smp cip dia karat kot



aku t'bt blog ni cz td aku wat ctu,smbl bce blog org...
then hati kta wat laa blog...tenet pn ngah laju ni....


so mlm ni aku abskn dgn meniap
xstdy eko
quiz je pn~org takbur akn dpt blsn dr allah!
tp aku da xlrt nk stdy
da cukup time utk msk tido

ari yg letih tp b'baloi cz.....
asyment c.issue telah d'submit!!!!!!!
dgn jyanya wlpn msk kls sir bad lmbt dkt sejam~tp dia ok jee
tq korang....nana,marni+hana

No comments:

Post a Comment